W ostatnim badaniu przeprowadzonym, 91,2% ankietowanych profesjonalistów budowlanych korzysta z usług LinkedIn. Platforma jest potężna. Wysyła jasny, spójny komunikat o tym, kim jesteś, co masz do zaoferowania i co Twoja firma ma do zaoferowania.
Pytanie brzmi: „Czy profesjonaliści z branży budowlanej wykorzystują w maksymalnym stopniu potencjał LinkedIn, aby pomóc w budowaniu marki osobistej i firmowej?” Kilku profesjonalistów z branży budowlanej ma trudności ze znalezieniem sposobów na podkreślenie własnej marki, a także promowanie marki firmy na swoim profilu. Poniżej przedstawiamy kilka prostych wskazówek dotyczących branży i promocji profilu.
Spis treści
Wskazówka 1: Stwórz podsumowanie warte przeczytania, które KAŻDY widz może zrozumieć.
Każdy specjalista budowlany powinien mieć streszczenie, które opisuje kim jest, w jakiej branży pracuje i co robi. Pamiętaj, że nie każdy, kto widzi Twój profil LinkedIn jest w branży budowlanej. Niejasne stwierdzenia i żargon branżowy mogą być zbyt skomplikowane, aby je zrozumieć, a potencjalna szansa może zostać utracona.
Wskazówka 2: Włączenie projektów, nad którymi pracowałeś/pracujesz.
Jakie jest typowe pytanie zadawane podczas typowego wydarzenia związanego z budową sieci? Nad jakimi projektami obecnie pracujesz?
To pytanie pojawia się raz za razem, dlatego też powinieneś zapoznać się ze stroną internetową swojej firmy i odpowiedzieć na nie w swoim podsumowaniu. Prawie każda firma budowlana wymienia swoje projekty w dziale „portfolio” lub „projekt” na swojej stronie internetowej. Znajdź projekt, nad którym pracowałeś lub obecnie pracujesz, skopiuj i wklej link do swojego podsumowania.
Po pierwsze, pozwala to widzom zobaczyć kluczowe informacje na temat projektu, dając Tobie i firmie, większą wiarygodność. Po drugie, kieruje ruch z powrotem na stronę internetową firmy, która pośrednio promuje firmę.
Zobacz także: 5 wskazówek dotyczących marketingu cyfrowego firmy budowlanej
Wskazówka 3: Dodaj wideo do swojego profilu.
Wskazówka 4: Jeden z projektów, nad którymi pracowałeś, otrzymał nagrodę. Co teraz?
Ponownie odwiedź stronę internetową swojej firmy. Czy widzisz tu jakiś wzór? Większość firm budowlanych wymienia nagrody, które zdobyły w danym roku na swoich stronach internetowych w dziale nagród, zasobów lub wiadomości. Nagrody mogą obejmować uznanie dla rzemiosła, bezpieczeństwa, kontroli jakości, pracy społecznej, projektu roku itp. Jeśli widzisz projekt, nad którym pracowałeś, zamieść link do swojej strony. Jeśli widzisz projekt, nad którym pracowałeś, zamieść link do swojej strony internetowej. Możesz również przeprowadzić wyszukiwanie w wyszukiwarce Google na temat nazwy projektu, aby sprawdzić, czy nagroda została ogłoszona w komunikacie prasowym na innej stronie internetowej lub w publikacji branżowej. Ponownie, dodaje wiarygodności Twojemu profilowi i kieruje ruch z powrotem na stronę internetową firmy.
Na koniec dodaj wszelkie nagrody firmowe, które zdobyłeś, jak również takie jak „Pracownik miesiąca” lub nagroda za najlepszy zespół/nagroda za wizję.
Wskazówka 5: Korzystaj z aktualizacji statusu.
Aby Ty i Twoja firma została zauważona, musicie się tam ujawnić! Aby zyskać więcej widoków, połączeń i potencjalnych klientów, regularnie aktualizuj swój status. Zachowaj swoje aktualizacje profesjonalne i istotne dla Twojej pracy, Twojej firmy i branży, w której pracujesz, aby budować zaufanie do Twoich kontaktów.
Aktualizacje statusu = DARMOWA REKLAMA. Ludzie sprawdzają swoje wiadomości. Wyskakujesz jako przypomnienie?
Nie wiesz, o czym pisać? Zdjęcia i filmy wideo w aktualizacjach statusu otrzymują najwięcej widoków. Aby zmaksymalizować skuteczność wysyłania zdjęć, pracownicy mogą włączyć tekst z aktualizacją statusu, która wyjaśnia, co pociąga za sobą zdjęcie.
Zobacz także: Ubezpieczenie w budownictwie: 5 spraw do załatwienia
Wskazówka 6: Stań się czynnikiem wpływającym. Użyj impulsu.
Innym sposobem na to, aby Ty i Twoja firma została zauważona, jest wykorzystanie funkcji Pulse. Pulse daje Ci możliwość prowadzenia bloga na temat tego, w czym jesteś ekspertem. Złota zasada marketingu treści jest: Oni pytają. Ty odpowiadasz. Pulse jest doskonałym narzędziem, z którego możesz korzystać, aby Twoje kontakty rozumiały Twój osobisty i firmowy przekaz o marce.
Podsumowanie
Pamiętaj, że narzędzie wyszukiwania LinkedIn jest pomocne w budowaniu powiązań, możliwości i leadów. Silny profil z aktualizacjami statusu i obecność na pulsie może pozwolić, aby leady dotarły do Ciebie, a także budowały Twoją osobistą markę i podniosły świadomość istnienia Twojej firmy.