5 wskazówek dotyczących marketingu cyfrowego firmy budowlanej

Podziel się:

Rozwiń swoją firmę budowlaną za pomocą tych pięciu prostych cyfrowych taktyk marketingowych.

Jako właściciel lub kierownik firmy budowlanej, najprawdopodobniej rozumiesz, jak ważne jest odróżnienie się od konkurencji. W branży budowlanej konkurencja jest ostra i liczy się każdy projekt. Podczas gdy marketing jest ważny dla wprowadzania nowych klientów, wiele firm budowlanych utknęło w mentalności „starej szkoły”, że muszą prowadzić promocje radiowe i reklamy w gazetach. Te tradycyjne metody marketingowe są prawie zawsze kosztowne i rzadko można je skutecznie śledzić. Prowadzi to do znacznie niższego zwrotu z inwestycji.

Aby skutecznie dostać się przed odbiorcą docelowym, będziesz chciał zainwestować w marketing cyfrowy. Oto pięć strategii, aby zacząć.

1. Lokalna optymalizacja słów kluczowych

Prawdopodobnie masz już stronę internetową, na której sprzedawane są usługi Twojej firmy budowlanej. Jednak strona ta może nie być odpowiednio zoptymalizowana, aby potencjalni klienci mogli znaleźć to, co masz do zaoferowania. To tutaj optymalizacja lokalnych słów kluczowych może pomóc. Lokalna optymalizacja słów kluczowych to proces kompilacji listy fraz i tematów wyszukiwania, które są wyszukiwane pod względem demograficznym w celu znalezienia firmy i zintegrowania ich z Twoją stroną internetową. Proces ten jest również nazywany „on-page search engine optimization” i jest to ważny element SEO.

Zobacz także: Dom energooszczędny – jak go zbudować? Ile kosztuje budowa domu energooszczędnego?

2. Zgłoś swoje profile w katalogach firm

Kiedy ktoś poszukuje kosztownej usługi, takiej jak przebudowa lub budowa domu, spędza długi czas w fazie „badawczej”. Ma to sens, ponieważ chcą mieć pewność, że firma, z którą pracują, cieszy się dobrą reputacją i wykonuje dobrą robotę. Potencjalny klient będzie badał firmy budowlane, przeszukując Internet, aby dowiedzieć się więcej o firmie (lub firmach), którymi są zainteresowane. Jeśli szukają Twojej firmy i nie widzą prawie żadnych informacji poza Twoją stroną internetową, możesz się założyć, że przejdą do innej firmy.

Już 5 do 10 lat temu, cała Twoja firma potrzebowała strony internetowej, aby zacząć sprowadzać klientów. Dzisiaj, trzeba zwiększyć swoją obecność w Internecie, aby przebić się przez cały „hałas”. Aby to zrobić, trzeba ubiegać się o wszystkie profile katalogowe, które można dla firmy budowlanej.

optymalizacja słów kluczowych

3. Ponowne wprowadzenie na rynek dla odwiedzających Twoją stronę internetową

Jak już było wspomniane, proces zakupu jest dłuższy w przypadku usług o wysokich kosztach, takich jak budowa. Wynika to z faktu, że nabywca zazwyczaj spędza więcej czasu na badaniu potencjalnych firm przed podjęciem decyzji. W tej fazie decyzyjnej, kupujący przeskoczy ze strony internetowej na stronę internetową, ponieważ dowie się więcej o dostępnych opcjach.

Co by się stało, gdybyś mógł je sprzedawać nawet wtedy, gdy nie ma ich na swojej stronie internetowej? Z remarketingu masz możliwość wyświetlania reklamy osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową i wyszły bez kontaktu z Tobą. Osoby te są najprawdopodobniej w fazie badań.

Zobacz także: 6 porad z których profesjonaliści z branży budowlanej muszą skorzystać w celu wzmocnienia swojego profilu Linkedin

4. Prowadzenie kampanii z blogerami

Marketing jest inny niż reklama lub sprzedaż w tym, że chodzi bardziej o budowanie zaufania niż cokolwiek innego. Zaufanie jest tym, co pozwala na sprzedaż. Czy przekazałbyś swoje pieniądze firmie, której nie ufasz? Jednym z najlepszych sposobów, w jaki lokalny biznes może zbudować zaufanie online jest wykorzystanie zaufania, które lokalny bloger już zbudował.

5. Poproś o recenzje

Dla lokalnych przedsiębiorstw, opinie są podstawą każdej cyfrowej kampanii marketingowej. Dlaczego? Recenzje są czymś więcej niż tylko dowodem społecznym. Wyszukiwarki internetowe wykorzystują recenzje biznesowe jako kluczowy wskaźnik zaufania.

Podobne artykuły